Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Festival CAV 2016 (28 de setembre)

setembre 28, 2016 @ 15:00 - 16:00

El proper 28 de setembre, el grau de Comunicació Audiovisual celebra el seu festival, el quart que organitza aquest ensenyament i el tercer que acull la Facultat. A partir de les 4 de la tarda, tindrem l’ocasió de veure una selecció de productes audiovisuals en diferents formats que els estudiants de CAV van crear el curs passat en el marc de les assignatures del grau relacionades amb la creació. Hi sou tots convidats! Podeu consultar aquí el programa complet de l’acte.

La primera edició del Festival CAV UB (2013) es va fer a la Nau Iwanow de Barcelona, però ja vam poder celebrar-ne la segona i la tercera a Melcior de Palau on, des de l’any passat, hem pogut gaudir còmodament de les projeccions a la nostra sala d’actes remodelada.

Mostra els detalls

Data: