De re linguae

Grups de conversa d’anglès. També al Campus de Sants! Inscripció oberta

El dijous, 1 de març, s’han obert les inscripcions per als grups de conversa d’anglès del segon semestre d’aquest curs. Les sessions dels grups de conversa —trobades setmanals d’una hora per parlar en anglès i dinamitzades per un estudiant nord-americà— tindran lloc als Campus de Sants, d’Humanitats (Edifici Històric i Facultat de Geografia i Història), de Medicina (Hospital Clínic), Mundet (Palau de les Heures) i Bellvitge.

Aquesta és una activitat gratuïta i exclusiva per als estudiants de la UB. Trobareu més informació al Campus Virtual del Centre d’Autoaprenentatge de Llengües (CAL): entreu-hi per consultar els horaris provisionals i posteriorment fer la inscripció. Una vegada feta la inscripció, no rebreu cap tipus de confirmació: podeu assistir al vostre grup la setmana vinent! Els grups de conversa són reduïts, de 8 persones com a màxim, i estan dividits per nivells (A2, B1, B2 i C1/C2).

Els horaris de Sants (Centre d’Autoaprenentatge de Llengües) són els següents:

• Nivell B1 (mitjà/baix): dilluns, de 15 a 16 h

• Nivell B2 (mitjà/mitjà-alt: dilluns, de 16 a 17 h

L’activitat començarà el 5 de març i acabarà el 18 de maig. No deixeu d’aprofitar aquesta oportunitat!