Guia temàtica de comunicació audiovisual a la biblioteca

La biblioteca de la Facultat ha elaborat una nova guia temàtica, aquesta vegada sobre comunicació audiovisual. La guia ofereix una sèrie de recursos —bases de dades, llibres i revistes electròniques o enllaços al catàleg i a pàgines web— que poden ser especialment útils per als estudiants i professors del grau de Comunicació Audiovisual i s’estructura en diferents apartats com ara: associacions i organismes, bases de dades, portals, ajuts i subvencions públiques, etc. També inclou unes subguies temàtiques sobre cinema i sobre música, i aviat n’hi haurà dues més sobre ràdio i televisió.

Podeu accedir a la Guia de comunicació audiovisual des de: Web del CRAI > Recursos d’informació > Guies temàtiques > Comunicació audiovisual.