III Jornada sobre Biblioteques Patrimonials a l’Ateneu

L’Ateneu Barcelonès ha organitzat la III Jornada sobre Biblioteques Patrimonials «Re-informació, patrimoni d’anada i tornada» que tindrà lloc el 20 de novembre de 2014. Enguany, la Jornada se centrarà en les noves maneres de difondre i captar patrimoni que han de permetre, no només oferir un millor servei, sinó que els usuaris hi participin de manera activa. El professor de la Facultat Pedro Rueda, coordinador del màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials, forma part del seu comitè científic. Marta Platero, becària FPI de la Facultat, intervé amb Lourdes Prades (biblioteca del Pavelló de la República) a la secció dedicada a experiències amb: «SIDBRINT: la memòria històrica i les Brigades Internacionals», un projecte que va impulsar i liderar la professora Montserrat Sebastià. El període d'inscripció a la jornada va començar el passat 1 de setembre i acaba el 19 de novembre.