Informacions de matrícula curs 2020-2021

Informacions per a l’alumnat de nou accés

• 2-3 de setembre: sessions informatives virtuals mitjançant l’eina BBCollaborate

Us explicarem el funcionament del programa que gestiona el procés de matrícula i el coordinador del Pla d’Acció Tutorial informarà de les qüestions acadèmiques relacionades. Si malgrat tot hi ha cap dubte, un cop acabada la sessió informativa un grup de professors-tutors resoldran els vostres dubtes de manera individual.

• Grau de Comunicació Audiovisual (CAV): 2 de setembre, a les 10hsessió informativa virtual mitjançant l’eina BbCollaborate.
  • Grau de Gestió d’Informació i Documentació Digital (GIDD): 2 de setembre, a les 12hsessió informativa virtual mitjançant l’eina BbCollaborate
  • Doble grau de Comunicació Audiovisual i Gestió d’Informació i Documentació Digital (Infocom): 3 de setembre, a les 12hsessió informativa virtual mitjançant l’eina BbCollaborate.
  • Primera setmana de setembre. Durant la primera setmana de setembre us informarem de les franges horàries en les que us podreu matricular. La matrícula serà en línia per les especials circumstàncies derivades de la COVID 19. Per aquest motiu, si teniu cap problema per fer la matrícula en la data i hora assignades, cal que envieu un correu entre l’1 i el 4 de setembre a sed.informacio.audiovisuals@ub.edu.

Informacions per a l’alumnat dels diferents graus:

Graus amb oferta nova de places:

Grau CAV – Matrícula

Grau GIDD – Matrícula

Doble grau Infocom – Matrícula

Graus sense oferta nova de places:

Grau CAV (pla d’estudis 2010) – Matrícula

Grau d’Informació i Documentació – Matricula