Inici del curs 2021-22 amb la Jornada d’acollida als estudiants

El passat 13 de setembre de 2021 va començar el nou curs acadèmic 2021-22, el primer que s’ha iniciat amb una certa normalitat i amb presencialitat, des de l’inici de la pandèmia. Aquest any, a la FIMA hem volgut celebrar la tornada dels alumnes a les aules i, per això, hem decidit estendre la jornada d’acollida als alumnes dels cursos superiors de grau, en lloc de limitar-nos com habitualment als de primer curs.

Les sessions es van dividir en tres grans grups: alumnes de nou accés, estudiants veterans de CAV i veterans de GIDD i Infocom. En tots els casos el degà, el Dr. Miquel Térmens, va donar la benvinguda i va explicar les darreres novetats de la Facultat i els paràmetres de prevenció i seguretat d’aquest curs, i amb posterioritat es van desenvolupar sessions participatives amb els caps d’estudis i els tutors de PAT. A la sessió per als alumnes de nou accés, van intervenir també els representants dels estudiants de la Facultat, explicant els seus serveis i la necessitat de la participació de l’estudiantat en els òrgans universitaris.

Bon inici de curs a tota la comunitat FIMA!