• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Jornada «Creant amb Perspectiva» (19 de maig)

maig 19, 2023 @ 9:00 - 10:00

El pròxim 19 de maig de 2023, de 10 a 13 h, tindrà lloc a la sala d’actes de la Facultat la jornada «Creant amb Perspectiva: Nous Imaginaris i Narratives a la Universitat», organitzada pel projecte CAVGEN, amb el suport de l’Instituto de las Mujeres, el grup GENDIMS i la Comissió d’Igualtat de la Facultat.

Al llarg del matí, es presentarà el projecte CAVGEN («Creacions Audiovisuals amb Perspectiva») i diverses creacions i projectes amb perspectiva de gènere de l’alumnat de la Facultat. Per acabar, tindrà lloc una taula rodona amb la participació de Iolanda Tortajada (URV), Sue Aran (URL) i Maria González (CJAS).

La jornada serà retransmesa en directe i després estarà disponible al canal de YouTube de la Facultat.

Mostra els detalls

Data: