Jornada de promoció de l’emprenedoria «Crear una empresa? Per què no?» (11 d'abril)

Data de la activitat

El proper 11 d’abril, a les 11.30 h, tindrà lloc a la Facultat la segona de les jornades de promoció de l’emprenedoria «Crear una empresa? Per què no?» que el Departament d’Empresa i la Càtedra d’Emprenedoria de la UB han organitzat, en el marc de l'assignatura Creació i gestió d'empreses documentals del grau d’IiD. Participen a la taula rodona: Xavier Cortés, director de Memòria i Cultura, SL; Sven Huber, soci fundador i executiu en cap de Boolino; i Eudald Puig, director d’eSeDeCe. Modera la sessió la professora Aïda Bravo.

Hi són convidats els professors i altres estudiants de la Facultat que hi estiguin interessats. La sessió es fa a l'aula 112.

Crear una empresa? Per què no?que el Departament d’Empresa i la Càtedra d’Emprenedoria de la UB han organitzat en el marc de l'assignatura Creació i gestió d'empreses documentals del grau d’IiD que imparteix la professora Aïda Bravo. Participen a la taula rodona: Xavier Cortés, director de Memòria i Cultura, SL; Sven Huber, soci fundador i executiu en cap de Boolino; i Eudald Puig, director d’eSeDeCe. Modera les dues sessions la professora Aïda Bravo.