Activitats

La Facultat col·labora amb la Biblioteca de la Universidad Centroamericana de El Salvador (UCA) amb dues conferències en línia

La Facultat col·labora des de fa temps amb la Biblioteca P. Florentino Idoate de la Universidad Centroamericana de El Salvador (UCA) i aquesta vegada ho ha fet en els actes organitzats, el passat 27 d’octubre, amb motiu de la celebració del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual. El professor Miquel Térmens hi ha pronunciat la conferència en línia «La preservación del patrimonio audiovisual, un reto urgente». El dia següent, 28 d’octubre, el degà Ernest Abadal va parlar de «Los repositorios institucionales, una vía fundamental para la difusión de la ciencia», amb motiu de la inauguració del seu repositori institucional.