Activitats

La Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals signa el compromís per millorar les noticies sobre sinistres de trànsit

Els sinistres de trànsit, amb les morts i ferits greus que generen, són un greu problema social que malauradament no sempre és percebut d’aquesta manera. Per millorar la comprensió social d’aquest problema una de les actuacions a fer, seguint protocols internacionals, és millorar el contingut de les notícies sobre sinistres de trànsit. Amb aquest objectiu l’Ajuntament de Barcelona i l’Associació de Prevenció d’Accidents de Trànsit P(A)T han promogut la signatura del document de compromís per millorar  les noticies sobre sinistres de trànsit, a signar per organitzacions del món periodístic i de la formació dels futurs professionals dels mitjans de comunicació.

La signatura del document es va fer el dia 7 de febrer de 2020. La Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona, per mitjà del nostre degà Miquel Térmens, ha estat un dels signants i en el futur realitzarà accions per què els estudiants de Comunicació Audiovisual estiguin conscienciats sobre el problema dels sinistres de trànsit.