Professió

L’Escola de Bibliotecàries i la Xarxa de Biblioteques Populars, presents a les activitats commemoratives del centenari de la Mancomunitat

Amb motiu del centenari de la Mancomunitat de Catalunya, el CCCB ha inaugurat l'exposició «L'inici del demà. Mancomunitat de Catalunya 100 anys», que fa un repàs a la història, els protagonistes, el pensament i l’obra de la Mancomunitat. És una de les exposicions dedicades als diferents àmbits d’actuació d'aquesta institució que organitzen les quatre Diputacions catalanes —l'exposició dedicada a les biblioteques populars se celebrarà a Tarragona al mes de juny. La Facultat hi ha col·laborat amb la cessió de documentació i Teresa Mañà ha format part del comitè assessor.

La Xarxa de Biblioteques Populars, la Biblioteca de Catalunya i l’Escola Superior de Bibliotecàries també van ser presents al documental «Somiar un país, construir un somni», una producció de La Xarxa que es va estrenar el passat diumenge, dia 6, a TV3. S'hi poden veure —minut 19.32— alguns fragments d'una filmació del curs 1923-24 que mostra les alumnes de l'Escola a classe .