Professió

Les biblioteques i els bibliotecaris «estan al dia» a Catalunya Ràdio

Ferran Burguillos, director de les Biblioteques Municipals de Sabadell i coordinador de la revista Ítem, Núria Ferran, professora de la UOC, i Àngels Merino, directora de la Biblioteca de la Universitat de Girona, han estat entrevistats per la periodista Mariola Dinarès al programa Popap de Catalunya Ràdio. Podeu escoltar aquí l’àudio del programa. Núria Ferran ha coordinat el monogràfic «pensar en mòbil» del darrer Ítem (número 61), que precisament se centra en les tendències en el desenvolupament de serveis mòbils a les biblioteques, accessibilitat i millores en l’experiència d’usuari.

El programa Popap s’emet de 2 a 3 del migdia i gira al voltant de les tendències socials, els hàbits a les xarxes, la publicitat i la creativitat. L’emissió d’aquest programa sobre biblioteques ha estat una bona oportunitat perquè els oients de Catalunya Ràdio descobreixin (si encara no ho havien fet) que les biblioteques catalanes «estan al dia».