Lluís Agustí, entrevistat a Terrícoles de Betevé

El passat 30 de juny el professor de la Facultat Lluís Agustí va ser entrevistat al programa Terrícoles de Betevé.

La conversa, conduïda per David Guzmán, es va moure per diversos temes relacionats amb la vida professional i docent de Lluís Agustí, que havia estat bibliotecari de les biblioteques de l’Instituto Cervantes a ciutats com Nova York, París o Lisboa, abans que professor a la nostra Facultat, on imparteix en l’actualitat docència al grau d’Informació i Documentació i dirigeix el postgrau d’Escola de Llibreria i coordina el de Prescripció Lectora.

El present i el futur de la professió d’Informació i Documentació, l’estat de les biblioteques (públiques, especialitzades, escolars), les llibreries i la lectura, són alguns dels eixos de la conversa, que recomanem vivament a tots els interessats en aquests temes.

Us convidem a veure l’entrevista sencera a: