Maite Comalat, nova vicedegana de la Facultat

Avui, dijous 9 de gener, la professora Maite Comalat ha pres possessió del càrrec de vicedegana de la Facultat. Maite Comalat s’encarregarà dels assumptes relacionats amb la docència i la qualitat. Com és habitual, l'acte solemne del nomenament ha tingut lloc a l'edifici històric de Plaça Universitat.

Maite Comalat —que ja disposa d'experiència prèvia en gestió com a vicepresidenta del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya (2006-2010) i, més concretament en gestió acadèmica, com a cap d'estudis de la diplomatura de Biblioteconomia i Documentació— succeeix en el càrrec Sílvia Argudo, que l’ha ocupat durant més de quatre anys. De la seva tasca ingent d’aquests quatre anys, cal destacar i agrair-li molt especialment la posada en marxa de la modalitat semipresencial del grau d'Informació i Documentació, de la Comissió de Qualitat, i dels estudis InfoCom (doble titulació de Comunicació Audiovisual i Informació i Documentació).

Felicitem des d'aquí la flamant vicedegana.