Montserrat López, de nou administradora del Campus de Sants

Montserrat López, fins ara responsable de l'Oficina d'Administració Electrònica i Gestió Documental, és la nova administradora del Campus de Sants. La Montserrat ja havia estat vinculada anteriorment a la Facultat, primer com a cap de la Secretaria d'Estudiants i Docència, i després com a administradora de Centre, càrrec que va deixar el gener de 2012 per incorporar-se a la Secretaria General.

Montserrat López succeeix Àngels Ibáñez, cap de la secretaria fins a la incorporació de Pilar Gené el passat 16 de setembre, i Administradora de Centre en funcions. L´Àngels, a qui desitgem molts èxits en la nova etapa professional que ara comença, és la nova administradora de centre de Filosofia i de Geografia i Història.