Nova campanya #Som_FIMA a la Facultat

Seguint amb les accions vinculades amb el nou nom del nostre centre com a Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals (FIMA), el passat 3 de desembre es va fer una segona edició de la campanya #Som_FIMA. Si la primera edició, el passat 29 d’octubre, va ser pel matí, aquesta edició es va adreçar especialment a l’alumnat de la tarda, de graus, postgraus i màsters.

La convocatòria es es va anunciar prèviament a les xarxes socials de la Facultat, el divendres 29 de novembre, dia del Black Friday, fet que es va aprofitar per anunciar un “Black Tuesday” el dimarts següent, 3 de desembre. Com a la primera edició, es va demanar en aquesta ocasió als participants etiquetar-se als seus perfils a les xarxes socials Instagram o Twitter, a una imatge amb la façana o dins de la Facultat i amb l’etiqueta #Som_FIMA i @FIMA_UB, a canvi d’obtenir una samarreta amb el nom de la Facultat. Un cop més, la convocatòria va ser un èxit de participació.