Activitats

Nova edició de l’Anuari de Biblioteques, Llibres i Lectura, 2020

Aquesta setmana s’ha començat a publicar l’edició de 2020 de l’Anuari de Biblioteques, Llibres i Lectura, hereu de l’Anuari de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura que ha canviat de nom per la integració i transformació, el 2017, de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura de la Universitat de Barcelona en el Centre de Recerca en Informació, Comunicació i Cultura (CRICC). Aquesta edició és la 6a de la sèrie dels Anuari que ha mantingut la numeració perquè el nou Anuari segueix tenint el mateix objectiu que la publicació precedent: recollir l’estat de la qüestió i fer balanç de les actuacions corresponents a l’àmbit de biblioteques, llibre i lectura a Catalunya durant el bienni anterior. També es manté el format de publicació amb articles que apareixen al llarg de l’any, dins d’un número obert «en curs de publicació».

L’Anuari de Biblioteques, Llibres i Lectura és accessible a partir del repositori de Revistes Científiques de la Universitat de Barcelona (RCUB). Les cinc primeres edicions de l’Anuari de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura es podran seguir consultant al repositori de Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO). El primer article de l’edició de 2020 és un treball de Joan Portell Rifà, «Panorama del llibre infantil i juvenil a Catalunya (2018-2019): després de Bolonya… la vida continua»