Nova oferta de cursos de postgrau de la Facultat

Enguany, la Facultat presenta una variada oferta de nous cursos de formació continuada de cara al curs vinent: Fons Sonors i Audiovisuals (coordinat per Pedro Rueda), Continguts Social Media (coordinat per Javier Guallar i Juanjo Boté), Composició Digital Avançada (coordinat per Jaume-Elies Vilaseca) i  Documentals i Reportatges Informatius, coordinat per Ricard Belis. Així mateix, es torna a programar el curs El Llibre Antic: Història i Anàlisi (coordinat per Pedro Rueda) els crèdits superats del qual podran ser reconeguts en el màster de Biblioteques i Col·leccions Patrimonials que s’oferirà el bienni 2018-2020. El postgrau de Llibreria també s’ofereix el curs vinent i arriba així a la sisena edioció. Trobareu tota la informació sobre aquests cursos i els terminis de preinscripció a la pàgina web de la Facultat.