Núria Cangrós i Jofre Capdevila a l’Istituto Universitario Europeo

Núria Cangrós, llicenciada en Humanitats i diplomada en Biblioteconomia i Documentació, i Jofre Capdevila, diplomat en Biblioteconomia i Documentació i màster en Gestió de Continguts Digitals, han estat seleccionats per fer un any de pràctiques a la biblioteca de l’Istituto Universitario Europeo. Tots dos tenen una àmplia experiència internacional: durant els estudis, la Núria va passar un semestre com a Erasmus a Aberystwyth, i va fer pràctiques d’estiu a l’Instituto Cervantes de Múnich, a la London School of Economics i a la Hispanic Society of America. En Jofre va fer una estada de pràctiques al Center for Hellenic Studies de Nàuplia (Grècia).

L’Istituto Universitario Europeo, finançat per la Unió Europea i situat molt a prop de Florència, hostatja una colla d’investigadors d’arreu d’Europa. A la biblioteca, hi treballen una vintena de persones i quatre o cinc bibliotecaris en pràctiques. Actualment hi són la Clara Artigues i l'Alba Nogués, ambdues titulades per la Facultat.

Us recordem que a Mòbils BiD podeu seguir les experiències i impressions dels estudiants de la Facultat que participen en programes de mobilitat.