Activitats

Obert el període de matrícula del curs de postgrau «Gestió documental a les empreses»

És obert el període de matrícula per al curs de postgrau de Gestió documental a les empreses que té l'objectiu d'aprendre a dissenyar els components i processos d'un sistema de gestió documental i posteriorment implantar-lo per parametrització en tecnologia Enterprise Content Management (ECM).

Aquest curs correspon al mòdul 2 del màster de Gestió Documental i Informació a les Empreses (MGDIE), però es pot cursar de manera independent. El curs inclou una sessió inicial d'anivellament i un examen final, proporciona un títol universitari d'Expert en gestió documental a les empreses (15 crèdits), i preveu la possibilitat d'admetre alumnes que no siguin titulats universitaris i que optaran a l'obtenció d'un títol d'extensió universitària.

La docència s'imparteix entre el 17 de novembre de 2014 i el 19 de febrer de 2015, amb els mateixos recursos tecnològics i amb la mateixa metodologia que el MGDIE, que es cursa en línia.

Per obtenir més informació, podeu utilitzar el formulari de contacte de la pàgina web del MGDIE o adreçar-vos a la Secretaria d’Estudiants i Docència de la Facultat (bibdoc@ub.edu, tel. 934 035 770).