Participació dels estudiants a BOBCATSSS 2012

Un bon nombre d’estudiants de la Facultat ha presentat treballs a l’edició anual de BOBCATSSS, que enguany ha tingut lloc a Amsterdam entre el 23 i el 25 de gener. Us en fem memòria: Vicent Gil i Karina Sánchez, del grau, la comunicació «Opening doors at the private sector»; Rosa Molina, del màster de Gestió de Continguts Digitals, «Augmented reality as a tool to bring young users to the public libraries»; Adrià Piqué, del mateix màster, el pòster « Transactional aspects of e-commerce 2.0: oriented websites»  ; Vanesa Giatas Sebastian, Laia Manuel i Anna Noguera, també del grau, el vídeo de clausura « Our hidden potential» ; i tres exalumnes, Aina Giones, Grelda Ortiz i Eli Ramírez, el pòster «Do you see me?: social networks in Spain», que va obtenir el premi al millor pòster del congrés. Felicitem calorosament a les autores.

El cap d’estudis, Andreu Sulé Duesa, també ha assistit al congrés i ha començat a posar fil a l’agulla amb l’organització de l’edició de 2014, de la qual la nostra Facultat serà amfitriona a Barcelona en col·laboració amb la Swedish School of Library and Information Science de Borås. De tota manera, encara tenim un any de coll, perquè la propera edició del BOBCATSSS, la de 2013, tindrà lloc a Ankara. Encoratgem els estudiants a participar-hi i a gaudir de l'experiència.