Campus

Preinscripció oberta al curs superior «Ciència oberta: promoció, suport i avaluació»

Ja és oberta la preinscripció del curs superior universitari de Ciència oberta: promoció, suport i avaluació de la Universitat de Barcelona.

Aquesta proposta de formació de postgrau està adreçada, principalment, al personal de biblioteques universitàries i de recerca, equips directius en centres universitaris i de recerca, o personal d’unitats de gestió en instituts, centres i infraestructures de recerca. El programa i les activitats s’ajusten al perfil de persones que desenvolupen activitats vinculades amb l’avaluació, el suport a la recerca i la gestió del coneixement, i que volen millorar els seus coneixements i integrar l’experiència formativa al seu lloc de treball.

El curs té un total de set crèdits i està estructurat en dos mòduls:

• Mòdul 1. Fonaments de ciència oberta. S’imparteix del 2 de febrer al 22 de juny de 2022 (4 crèdits)
  • Mòdul 2. Suport a la recerca: estudi de casos i treball amb supòsits pràctics. S’imparteix del 7 de setembre al 27 d’octubre de 2022 (3 crèdits)

Dirigit per Gema Santos i Cristóbal Urbano, professors de la FIMA, compta amb professorat reconegut en l’àmbit de la ciència oberta i el suport a la recerca (consulteu la llista provisional de professorat).

Les sessions presencials tindran lloc a la FIMA els dimecres, de 16 a 19 h (amb un descans de 30 min), i es complementen amb sessions no presencials de treball dirigit i autònom.

Ja es pot consultar el programa del curs i el calendari de sessions.

Per fer la preinscripció cal omplir aquest formulari i enviar la documentació (DNI, passaport o NIE; títol universitari i currículum) a: sed.informació.audiovisuals@ub.edu

L’actualitat del curs es pot seguir a Twitter (@FIMA_ub) i Instagram (fima_ub) amb les etiquetes #CiènciaOberta i #CursFIMA

Més informació: