Professorat

Presentació de les Actes del III Simposi Carles Riba

De tant en tant, ens agrada mirar enrere i recordar els professors que van exercir el seu mestratge en el que van ser els orígens de la nostra Facultat. En aquest cas, es tracta de l'escriptor i humanista Carles Riba, professor de literatura de l'Escola de Bibliotecàries en els períodes compresos entre 1916 i 1924 i entre 1930 i 1939. El proper dilluns dia 18, tindrà lloc a l’Aula Magna de l’Edifici Històric la presentació de les actes del III Simposi Carles Riba que es va celebrar a Barcelona l'any 2009.

L'acte comptarà amb les intervencions del Dr. Carles Miralles, catedràtic de Filologia Grega de la Universitat de Barcelona, president de l’Aula Carles Riba de la UB i membre de l’IEC; del Dr. Jordi Malé, professor de la Universitat de Lleida i membre de l’Aula Carles Riba, i del Dr. Francesc Parcerisas, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona i degà de la Institució de les Lletres Catalanes.