Presenta’t al concurs per dissenyar la carpeta de la UB!

Per novè any consecutiu, la UB convoca un concurs per elegir la carpeta del curs següent. Poden optar-hi tots els alumnes matriculats a la UB durant el curs 2014-15 en estudis de grau, llicenciatura, diplomatura o doctorat.

El termini per presentar les propostes acaba el 20 de febrer de 2015. A partir de llavors, el  jurat triarà els finalistes (com a màxim 10), i el 4 de març farà públic el seu veredicte a través de la web del concurs. Finalment, els membres de la comunitat universitària (estudiants, professorat i personal d'administració i serveis) podran escollir, mitjançant votació electrònica, el disseny guanyador. El resultat del concurs es donarà a conèixer en un acte públic que tindrà lloc a l'Edifici Històric. Podeu consultar aquí les bases completes de la convocatòria.

Encoratgem des d'aquí els estudiants de la Facultat a presentar-se al concurs. Qui sap si el curs vinent podrem veure els estudiants de la UB lluint sota el braç una carpeta dissenyada per un estudiant de la Facultat de BiD?