Radina Matic, estudiant del MGCD, a la Tcworld conference 2014

El passat dimecres 12 de novembre, Radina Matic —traductora i redactora tècnica que actualment cursa el màster de Gestió de Continguts Digitals de la Facultat— va presentar una comunicació a la tcworld conference 2014 que ha tingut lloc a la ciutat alemanya de Stuttgart. Tcworld és un esdeveniment d'abast mundial dedicat a la comunicació tècnica organitzat per l’European Association for Technical Communication que atreu anualment milers de professionals. En la seva comunicació titulada «The GNOME way – What can we learn from and within the Open Documentation World», Radina Matic va parlar de la seva experiència en l'elaboració de la documentació d'usuari per al projecte GNOME, un entorn d'escriptori Linux desenvolupat amb programari lliure i gratuït, i dels recursos que les comunitats Open Source ofereixen als estudiants i al currículum de formació en l'àmbit de la​ comunicació tècnica.