Campus

«Regeneración Nacional», un curtmetratge de l’assignatura Projectes II de CAV, es roda a la Facultat

El passat divendres 8 d’abril, va tenir lloc a la sala d’actes de la Facultat el primer míting de Regeneración Nacional, un nou partit polític que ha sorgit en el moment d’inestabilitat que viu el país i que diu allò que la gent vol sentir. Un gran nombre de simpatitzants del partit van acudir a l’acte.

Tot plegat forma part del fals documental que un grup d’estudiants de 3r curs del grau de Comunicació Audiovisual està preparant per a l’assignatura Projectes II. Amb l’objectiu d’aconseguir un míting versemblant i creïble, l’equip de Regeneración Nacional va comptar amb el suport d’una vintena d’extres, tots ells amb banderes del partit, i d’una pancarta que resumia l’essència d’aquesta força política. Si voleu saber què hi deia, estigueu atents a la pàgina de Facebook https://www.facebook.com/regeneracionnacionalUB, on trobareu més informació sobre aquesta proposta audiovisual.