Seminari de cloenda de les pràctiques d’IiD del segon semestre

Avui, dimecres 1 de juny, ha tingut lloc el seminari sobre la professió, destinat als estudiants del grup de pràctiques del grau d’IiD del segon semestre i els de l’assignatura Avaluació i qualitat que cursaran el Pràcticum el proper curs.

Com en ocasions anteriors, el professor Javier Guallar ha obert la sessió amb una presentació sobre els perfils professionals híbrids. A continuació, Francesc Carnerero, director de la Biblioteca de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (UPC), ha presentat la seva visió de l’evolució de la professió en els darrers 20 anys i les competències dels professionals que són primordials en aquest escenari. En darrer lloc, ha intervingut l’estudiant Carolina Pons per parlar sobre la seva estada de pràctiques a la productora CP Works. Les presentacions s’han complementat amb un animat debat final.