Xerrada: «Què és i què fa la Barcelona-Catalunya Film Comission?»

El proper divendres 29 i en el marc de l'assignatura Producció Excutiva del grau de Comunicació Audiovisual, tindrà lloc una xerrada d'Elena Subirà, coordinadora de la Barcelona-Catalunya Film Commission (BCFC).

La BCFC és un programa de l’Ajuntament de Barcelona en conveni amb la Generalitat de Catalunya, que, a través de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) i de l’Institut d’Empreses Culturals (ICEC), coordina els rodatges a la via pública i altres espais municipals de la ciutat, alhora que actua com a model per a altres municipis catalans amb la voluntat de donar suport al sector audiovisual en la realització de filmacions.

Podeu consultar aquí un document de presentació de l'acte que és obert a tothom, tot i que pot interessar especialment als estudiants de CAV que han de desenvolupar projectes i han de rodar en exteriors.

Dia: 29 de novembre a les 10 h

Aula 309