Sessió informativa sobre Erasmus i altres programes de mobilitat per al curs 2015-16 (10 de desembre)

El proper dimecres, 10 de desembre, a les 13 h tindrà lloc una sessió informativa sobre els programes de mobilitat internacional per al curs acadèmic 2015-16 (Erasmus+, convenis específics, convenis generals i CINDA). El termini per presentar les sol·licituds acaba el 30 de gener de 2015.

Aquí trobareu tota la informació sobre les destinacions possibles i els tràmits que cal fer, i, si voleu conèixer les experiències dels estudiants de la Facultat que participen o han participat en programes de mobilitat, us recomanem que visiteu el blog Mòbils BiD. Segur que us animareu a seguir el seu exemple!