• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Sessió sobre planificació i gestió del temps (9 de febrer)

febrer 9, 2022 @ 9:00 - 10:00

El dimecres 9 de febrer de 2022, de 10 a 11.30 h, tindrà lloc una sessió sobre planificació i gestió del temps adreçada als alumnes de la FIMA, especialment als alumnes de 4t, tant del grau d’Informació i Documentació com del grau de Comunicació Audiovisual que han de realitzar el TFG aquest segon semestre. També està especialment indicada per als estudiants dels diferents màsters que s’imparteixen a la Facultat.

La sessió anirà a càrrec de Jordi Coll, soci-director general de Corporación Albalate, empresa de consultoria i serveis professionals, i col·laborador habitual del SAE de la UB.

L’acte serà presencial a la sala d’actes de la Facultat i també es retransmetrà en directe mitjançant el canal de YouTube de la FIMA.

Mostra els detalls

Data: