Activitats

Últims dies per presentar treballs al Premi de Recerca de batxillerat en Informació i Documentació

El termini de presentació dels treballs al Tercer premi de recerca en l’àmbit de la informació i la documentació al millor treball de recerca de batxillerat en aquest àmbit que han convocat la Facultat i el COBDC acaba el 15 de maig.

El premi està dotat amb 700 euros i s’adreça als estudiants matriculats en el darrer curs de batxillerat el curs 2014-2015 en centres d’ensenyament, públics o privats, de Catalunya. A tall d’exemple, els treballs poden versar sobre el món del llibre, de les biblioteques i dels arxius, els sistemes d’informació i documentació, els arxius d’imatges i sonors, els hàbits i les pràctiques lectores, els nous formats de la informació, el llibre digital, la cerca i l’ús de la informació a Internet, la informació i els dispositius mòbils, les xarxes socials, les biblioteques i els arxius digitals, les llibreries, la gestió de la documentació a les empreses, l’estructuració dels continguts a les webs, etc.

Per a més detalls, consulteu-ne les bases completes aquí.