Activitats

Us esteu plantejant de fer una estada a l’estranger? Feu un cop d’ull al portal «Mòbils BiD»!

Ara que s'obre la convocatòria Erasmus per al curs 2014-15, és el moment de recordar l'existència del portal Mòbils BiD de la Facultat, l'espai de trobada de tots aquells que han participat, participen o volen participar en programes de mobilitat nacional i internacional o tenen la intenció de fer una estada de pràctiques a l'estranger.

Allà trobareu informació sobre aquests programes, convocatòries diverses i— us les recomanem molt especialment— les contribucions dels estudiants i graduats de la Facultat que han fet estades a l'estranger i comparteixen amb nosaltres les seves experiències. Hi podreu resseguir les peripècies dels estudiants des de l'any 2005, i l'entusiasme amb què s'expliquen de ben segur us animarà a seguir el seu exemple.

Aprofitem l'avinentesa per demanar al estudiants i graduats de la Facultat que aquest curs han fet alguna estada de pràctiques a l'estranger o han gaudit d'una beca Séneca o Erasmus que facin arribar a Mòbils BiD les seves contribucions. Segur que els seus companys els ho agrairan!