Campus

Videoart d’estudiants de CAV al festival BANG 2016: les votacions acaben el dia 15 d’abril!

El grup d’estudiants del grau de Comunicació Audiovisual format per Lorena Arroyo, Rocío Calvar, Cristina López de la Osa i Mar Zapata ha presentat el vídeo Silent al festival de videoart BANG 2016. Silent és una producció de videoart que les estudiants van realitzar el curs passat com a treball final de l’assignatura Metanarratives, on pretenen reflexionar sobre les diverses formes que adopta la censura, especialment sobre la dona, tant les que s’imposem nosaltres mateixes com les que els imposa la societat.

Els vídeos inscrits al Bang 2016 opten a diversos premis: un que atorga el públic a través d’una votació en línia i un altre que atorga un jurat professional. El passat mes d’octubre, ja vam tenir l’ocasió de veure aquest treball en el marc del Festival CAV 2016. Si el vídeo us va agradar, ara és el moment de votar-lo. Podeu fer-ho a: http://www.bang-festival.com/es/videos/3020-silent, però, compte, el termini acaba molt aviat: el 15 d’abril!