Projecció de videoart d'estudiants de CAV al Flux Club (10 de novembre)

La sessió del proper dilluns 10 de novembre de Flux Club estarà dedicada a una projecció d’obres de videoart elaborades el curs 2013-14 per estudiants del grau de Comunicació Audiovisual. La majoria d’aquests vídeos van ser creats en el marc de l’assignatura Metanarratives que imparteixen els professors Josep Rovira i Sergio Villanueva i s’hi experimenta amb les diverses possibilitats d’expansió del llenguatge tradicional. La resta de les obres es va realitzar en el marc d'un projecte coordinat pels professors Josep Maria Mayol, Jaume Vilaseca i Bárbara Sánchez a les assignatures Postproducció d'imatge i so i Disseny, i també n'hi ha una feta a l’assignatura Intertextualitat i audiovisual que imparteix Lis Costa.

Durant la sessió Videoart: estudiants CAV UB, tindrem l’ocasió de veure els vídeos dels estudiants i de participar en un col·loqui. FLUX Club és una iniciativa que vol reflectir la vitalitat del vídeo de creació a la ciutat de Barcelona amb sessions quinzenals de projeccions, performances i col·loquis amb els autors. La professora Lis Costa n’és la directora, juntament amb Josep M. Jordana. La sessió tindrà lloc a les 21 h a l’Antic Teatre (c. Verdaguer i Callís, 12). L'entrada és gratuïta.