• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Xerrada sobre disseny d’interfícies (22 d’abril)

abril 22, 2016 @ 9:00 - 10:00

El proper divendres, 22 d’abril, a les 10 h, a l’aula 206, hi haurà una xerrada sobre disseny d’interfícies a càrrec d’Ernest Abella i Batlle, del departament d’Experiència d’Usuari de l’empresa Everis. Aquesta sessió —que s’organitza en el marc de l’assignatura Disseny de sistemes de recuperació del grau d’IiD— és oberta a tots els estudiants i professors de la Facultat que hi vulguin assistir.

Everis és una empresa consultora multinacional d’origen espanyol que té una àmplia cartera de negocis. Treballa en projectes de desenvolupament i estratègia de negoci, en el manteniment d’aplicacions tecnològiques i en externalització. Cobreix una àmplia gamma de sectors, entre els que destaquen les telecomunicacions, les entitats financeres, la indústria, la banca, i les administracions públiques i de sanitat.

Mostra els detalls

Data: