Activitats

Setmana del Llibre en Català

Del 6 al 15 de setembre, tindrà lloc a Barcelona la tradicional Setmana del Llibre en Català que organitza l’Associació d’Editors en Llengua Catalana i enguany arriba a la 31a edició. Com l’any passat, la Setmana del Llibre se celebra a l’Avinguda de la Catedral. El divendres 13 de setembre, i en el marc de la programació d'aquest dies, es durà a terme l’acte d’inauguració de la segona edició del postgrau de l’Escola de Llibreria (17 h, Escenari Àgora del Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya). Precisament Lluís Agustí i Amadeu Pons (director i coordinador del postgrau) i un grup d’alumnes de la primera promoció han participat en el vídeo promocional de la Setmana «Dóna la cara». Els podeu veure en un una foto de grup al minut 1,38.