Graduació de les promocions que acaben el curs 2022-23

El passat 19 de juny de 2023 va tenir lloc al Paranimf de la Universitat de Barcelona l’acte solemne de graduació de les promocions dels graus de la Facultat que acaben aquest curs 2022-23. Els nombrosos joves que ara es graduen van assistir abillats amb les millors gales i van ser acompanyats per membres del professorat i molts familiars i amics, que omplien el marc incomparable on va tenir lloc la cerimònia.

En primer lloc van parlar uns alumnes en representació dels seus companys: Danehirys Domínguez i Lara París (pel grau en Comunicació Audiovisual), Stivan Apostol i Marta Palmeiro (en nom del grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital), i Irene Moreno i Xavier González (del doble grau, Infocom). Tot seguit, els professors que actuaven de padrins de les promocions els dedicaren unes sentides paraules, de congratulació per haver acabat la carrera i amb els millors desitjos per al seu futur professional i personal: Maria José Masanet (CAV), Aurora Vall (GIDD) i Lluís Agustí (Infocom).

Als parlaments de clausura, prengueren la paraula el degà de la Facultat, Miquel Térmens, i el vicerector Adjunt al Rector i de Personal Docent i Investigador, Ernest Abadal. L’acte va acabar amb el cant comunitari del Gaudeamus igitur, l’himne universitari, que acaba amb els recordats versos:

Viuat Academia,
uiuant professores.