Un estudiant de CAV guanya un premi de vídeo

Guillem Bernal Prieto, estudiant del grau en Comunicació Audiovisual de la FIMA, va ser proclamat, el passat 27 de juny de 2023, tercer classificat al concurs estatal «Adicciones: tu punto de mira», amb un premi de 800 euros. En aquest concurs, que convoca anualment l’associació PDS (Promoción y Desarrollo Social) amb el finançament del Plan Nacional sobre Drogas, hi participen estudiants universitaris amb vídeos dedicats a la prevenció dels riscos derivats del consum de drogues i altres conductes addictives. Enguany s’ha celebrat la dotzena edició d’aquest concurs, que ha comptat amb la participació de 372 obres de tota Espanya. La creació d’en Guillem es titula La tarde, i consisteix en un vídeo (2:12 min) que posa en relleu com es pot desaprofitar el temps mirant el mòbil o jugant amb videojocs, en lloc d’estudiar per a un examen.