xerrada Carla Ollé alumnat GIDD
Activitats

Xerrada de Carla Ollé al grau en GIDD

El passat 26 de febrer de 2024, Carla Ollé, bibliotecària digital a Boeheringer Ingelheim, va fer una xerrada sobre el seu recorregut professional.
Va començar amb els anys de formació a la Facultat estudiant el Grau en Informació i Documentació, les seves participacions al BOBCATSSS (Tampere i Lió), unes Pràctiques d’estiu a l’estranger, o les beques de col·laboració de la UB i les pràctiques no curriculars a la UPF i Criteria Caixa entre altres.
A continuació va explicar el seu pas per diferents empreses i la diversitat de tasques efectuades en cadascuna d’elles (BlueLiv, European Medicines Agency, Le Creuset, Aldi, Elanco i la seva feina actual a la farmacèutica Boeheringer Ingelheim); va valorar de manera especial els aprenentatges assolits en cadascuna d’elles.
Seguidament, va proposar uns quants recursos per seguir formant-se un cop titulats i també algunes estratègies per buscar feina a través de diverses plataformes especialitzades. En aquesta mateixa línia, va presentar la gran diversitat de rols professionals als quals poden accedir els graduats de GIDD un cop acaben els seus estudis.
A la part final de la seva presentació es va centrar en la identificació de les habilitats i competències necessàries per ser uns bons professionals i que són un complement imprescindible per als coneixements assolits durant la formació acadèmica (proactivitat, adaptabilitat, pensament analític, treball en equip, etc.).