cartell grups de conversa ub

Grups de conversa d’anglès i d’altres llengües a la FIMA

Vols practicar anglès o altres llengües en un entorn informal i en grups reduïts?

Grups de conversa a la FIMA gratuïts per a estudiants UB. Presencials i en línia!

Els Serveis Lingüístics ofereixen als estudiants de la UB grups de conversa per practicar l’anglès i altres llengües de manera informal i complementària als cursos presencials o virtuals.

Els grups són d’una hora i mitja setmanal, i n’hi ha de tots els nivells. Estan dinamitzats per estudiants nadius i poden assistir-hi entre 6 i 8 participants.

Tots els grups començaran la setmana del 4 de març i acabaran el 24 de maig de 2024. Les inscripcions ja estan obertes, són en línia a través del Campus Virtual dels centres d’autoaprenentatge de llengües.

• Grups de conversa als campus d’Humanitats, Mundet i Sants, i també grups en línia gestionats des del Centre d’Autoaprenentatge de Llengües de Plaça Universitat (Telèfon: 934 035 299 / Adreça electrònica: sl.cal.universitat@ub.edu). Informació i inscripcions (cal autenticació UB): caluniversitat.
  • Grups de conversa als campus de Diagonal, Medicina-Clínic i Medicina-Bellvitge, i també grups en línia, gestionats des del Centre d’Autoaprenentatge de Llengües de Diagonal (Telèfon: 934 021 861 / Adreça electrònica:sl.cal.diagonal@ub.edu). Informació i inscripcions (cal autenticació UB): caldiagonal.

Enllaços recomanats: