"Fotografia: Julia Rubio, becària de la CDL"

Activitat per Sant Jordi: «Un tast de… T’agradaria seguir llegint?»

Malgrat la pandèmia, que ens impedeix de moment desenvolupar les activitats habituals amb normalitat, a la Facultat no ens hem volgut deixar perdre una tradició relacionada amb la festivitat de Sant Jordi: l’empaperada de fragments literaris per les parets de les escales, que vol ser un suggeriment de lectures de cara a la propera Diada del Llibre.

Per portar a terme aquesta activitat, organitzada per la Comissió de Dinamització Lingüística de la Facultat, hem comptat amb la col·laboració del personal de la casa i també del CRAI Biblioteca d’Informació i Mitjans Audiovisuals. A tots els que heu aportat algun fragment, moltes gràcies!

La nostra biblioteca, per cert, compta amb una col·lecció de llibres de ficció relacionats amb el món de les biblioteques i les llibreries, d’on s’han extret alguns fragments.

Esperem que aquest Sant Jordi sigui el darrer que vivim en aquestes circumstàncies anòmales, i que, tot i que enguany no puguem circular lliurement pels carrers i les places fullejant llibres, els comprem igualment, per llegir-los i regalar-los a les persones estimades.

Foto: Julia Rubio, becària de la CDL