Alumnes de GIDD visiten la Biblioteca Gabriel García Márquez de Barcelona

Els alumnes de l’assignatura optativa Biblioteques públiques i de l’assignatura Preparació al Pràcticum del grau en GIDD continuen visitant centres.

El passat 29 de març de 2023 van tenir l’oportunitat de conèixer la nova biblioteca del districte de Sant Martí de Barcelona, la Biblioteca Gabriel García Márquez. La directora de la biblioteca, Neus Castellano, ens va guiar per l’edifici, començant pel jardí i els baixos on s’ubica l’estudi de ràdio (ple d’alumnes d’una escola del barri) passant pels diferents pisos i seccions fins a arribar a la quarta planta. Les seves explicacions van ser imprescindibles per entendre la complexitat de la gestió d’un equipament d’aquestes característiques i de tots els projectes (majoritàriament innovadors i pioners a casa nostra) que se li han anat vinculant.