Activitats

Alumnes, graduats i professors de CAV assisteixen a l’Integrated Systems Europe 2021

Aquests dies se celebra a Barcelona l’Integrated Systems Europe 2021, la major fira mundial del sector audiovisual. En aquest esdeveniment s’han reunit les empreses més rellevants en tecnologia d’integració de sistemes electrònics i audiovisuals i s’hi han exposat les últimes novetats en tecnologia audiovisual.

A través del grup d’innovació docent en Comunicació i Mitjans Audiovisuals (In-COMAV), que ha estat en converses amb l’Audiovisual and Integrated Experience Association (AVIXA), una de les entitats organitzadores de la fira, un grup d’alumnes, graduats i professors del grau de CAV han pogut assistir a un esdeveniment d’interès acadèmic i professional dins l’AV Experience Zone: la sessió «Creativitat i continguts per a l’audiovisual del segle XXI».

L’acte s’ha celebrat al recinte de la Fira Internacional de Barcelona. Ha estat precedit per un esmorzar, cortesia d’AVIXA, i ha inclòs una presentació de diverses innovacions audiovisuals a càrrec d’empreses i productores. També ha comptat amb un final sorpresa: una projecció privada als Cinemes Filmax Gran Via per gaudir de la pel·lícula Godzilla vs. Kong amb la tecnologia 4DX, una projecció amb efectes sensorials de pluja, vent, impactes, moviment, olors, boira i llum.