Beques Santander CRUE CEPYME per a pràctiques d’estudiants en empreses

És oberta la convocatòria de les Beques Santander CRUE CEPYME de pràctiques externes d’estudiants en empreses per al curs 2016-17. Enguany, hi ha una oferta total de 96 beques adreçades als estudiants de la UB, entre les quals n’hi ha 3 (de quatre hores diàries durant un període de 3 mesos amb una remuneració de 261,94 € íntegres/mes*) per a pràctiques extracurriculars d’estudiants de la nostra Facultat.

Els requisits per participar en la convocatòria són:

• Estar matriculat en qualsevol ensenyament universitari oficial o propi de grau, postgrau o màster impartit per la Universitat de Barcelona i els seus centres adscrits.
  • En el cas dels graus, i si es tracta de pràctiques extracurriculars, haver superat el 50 % dels crèdits necessaris per a l’obtenció del títol.
  • No mantenir cap relació contractual amb l’empresa.
  • No haver gaudit de la beca Santander-CRUE-CEPYME en cap de les edicions anteriors.
  • No gaudir d’un altre ajut o beca formativa de característiques iguals o similars.

Els estudiants s’han d’inscriure fins al 23 d’abril de 2017 a la pàgina web www.becas-santander.com i al programa de pràctiques de Beques Santander del GIPE ( l’aplicació de gestió de pràctiques externes de la UB) www.ub.edu/feinaub.

* sobre aquestes quantitats íntegres s’aplicaran els descomptes de la Seguretat Social i l’IRPF