Campus

BOBCATSSS 2017, el congrés d’estudiants d’IiD, ha obert el termini de presentació de contribucions

La propera edició de BOBCATSSS —el congrés d’estudiants d’IiD organitzat per estudiants d’IiD, sota els auspicis d’EUCLID (European Association for Library and Information Education and Research)— tindrà lloc a Tampere (Finlàndia). Aquesta edició de BOBCATSSS està organitzada conjuntament per la University of Tampere, l’Oslo and Akershus University College of Applied Sciences i la ​​​​​​​​Hanze University of Applied Sciences. Podeu veure’n aquí el vídeo promocional.

BOBCATSSS 2017 —que celebrarà les seves sessions del 25 al 27 de gener de 2017 sota el lema «Improving Quality of Life through Information»— tractarà tres subtemes: biblioteques, informació i mitjans interactius. El termini de presentació dels resums acaba el 12 de setembre i s’hi pot participar en tres modalitats: comunicació, taller i pòster.

Animem els estudiants d’IiD a assistir a aquest congrés, i us recordem que, l’any 2014, el BOBCATSSS va tenir lloc a Barcelona, organitzat per la nostra Facultat.