Bones notícies a les notes de tall per als nous alumnes dels graus de la FIMA

El 13 de juliol de 2022, la Generalitat de Catalunya ha publicat les notes de tall de primera assignació dels nous alumnes de les universitats catalanes del curs 2022-2023. Els resultats han estat molt bons per a la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals de la Universitat de Barcelona.

En el cas del grau en Comunicació Audiovisual, la nota de tall és similar a la de l’any passat, si bé ha baixat lleugerament, d’un 11,478 de l’any passat a un 11,384, sent la segona nota més alta d’una universitat catalana en aquests estudis. Som, per tant, la segona destinació més demanada en CAV a Catalunya.

Quant al grau en Gestió d’Informació i Documentació Digital, hem tingut molt bones notícies, passant d’un 5,994 de l’any passat a un 6,280. És una bona pujada que continua la de l’any passat i ens indica que anem pel bon camí amb la nova titulació, hereva del grau d’Informació i Documentació. En aquesta titulació recuperem els nivells de les notes de tall de l’any 1996.

També han pujat les notes de tall de la doble titulació Infocom, que ha passat d’un 10,722 a un 10,878, continuant així la consolidació d’aquesta oferta formativa.

La FIMA continua creixent. Felicitats a tota la comunitat FIMA!