Carlota Guerrero, de la Catalunya Film Commission, imparteix una master class

Carlota Guerrero, responsable de la Catalunya Film Comission, ha participat el 14 de novembre, a l’assignatura de Producció Audiovisual, del grau de Comunicació Audiovisual, impartint una master class sobre localitzacions i permisos de rodatge. Al llarg de la sessió, Guerrero ha repassat diverses nocions elementals, com ara què és una comissió fílmica, en què es diferencia d’una film office, com es fan els rodatges a Barcelona i a Catalunya, i altres qüestions rellevants sobre com localitzar a Catalunya. Com que els estudiants de Producció Audiovisual hauran de rodar els seus projectes audiovisuals el proper semestre, Guerrero ha atès preguntes específiques sobre com cal demanar els permisos segons el cas.

La Catalunya Film Commission (CFC) és un servei públic i gratuït de la Generalitat de Catalunya (Institut Català de les Empreses Culturals) que està a disposició del sector audiovisual amb la voluntat de promoure i facilitar els rodatges a tot Catalunya i d’estimular i consolidar la indústria cinematogràfica i audiovisual catalana i els serveis que se’n deriven a tot el territori.