Activitats

Convocatòria del Programa Erasmus per al curs 2018-19

Fins l’11 de gener de 2018, és oberta la convocatòria perquè el curs 2018-2019 l’alumnat de la Universitat de Barcelona participi al Programa Erasmus i altres programes de mobilitat internacional. L’Oficina de Mobilitat i Programes Internacionals (OMPI) ha organitzat una sessió informativa general per al proper dimecres, 22 de novembre de 14 a 16 h. a l’aula Capella del Pati de Lletres de l’Edifici Històric. Per a més informació, podeu posar-vos en contacte amb la responsable de Relacions Internacionals, la professora Mariona Grané (mgrane@ub.edu), o amb l’Oficina de Relacions Internacionals de la Facultat (ori-fbd@ub.edu). Us recordem que, si voleu conèixer les experiències dels estudiants de la Facultat que participen en aquest i en altres programes de mobilitat, podeu fer-ho a Mòbils BiD.