Campus

Convocatòria d’una beca de col·laboració amb l’ensenyament de Comunicació Audiovisual

La Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals ha publicat una oferta de beca de col·laboració amb l’ensenyament de Comunicació Audiovisual a la Facultat d’Informació i Mitjans Audiovisuals. El termini de presentació de les sol·licituds és entre el 5 i el 15 d’octubre de 2021.

• Col·laborar en el préstec i revisió del material audiovisual. Preparar sortides de material i revisar-ne el retorn.
  • Col·laborar en el control i el suport tècnic al plató: mantenir operatiu l’espai per a la realització de pràctiques, assessorar tècnicament els usuaris, vetllar perquè tothom faci un bon ús del material i les instal·lacions, muntar i desmuntar decorats, escenografies i configuracions tècniques per a pràctiques docents i deixar recollit l’espai en finalitzar les activitats.
  • Col·laborar en el control i el suport tècnic a l’aula de so: mantenir operativa l’aula per a la realització de pràctiques, assessorar tècnicament els usuaris, vetllar perquè tothom faci un bon ús del material i les instal·lacions, deixar recollit l’espai en finalitzar les activitats.
  • Col·laborar en el suport tècnic d’actes, taules rodones i conferències: donar suport tècnic en megafonia i projeccions i mantenir operativa la cabina de control de megafonia i la sala.

Convocatòria