Convocatòria per estudiants per assistir a un congrés a Amsterdam a l’agost

La UB enviarà un grup de 10 estudiants al proper congrés internacional Bright Students' Conference, que tindrà lloc del 13 al 17 d’agost de 2012 a la Universitat d'Amsterdam. Totes les despeses seran cobertes per la LERU i la UB.

El congrés és organitzat anualment per la xarxa LERU (League of European Research Universities), formada per 22 universitats europees, de la qual la UB forma part. El tema del congrés d’enguany és: «Networks: Complex Futures». Més informació.

Els 10 estudiants de la UB seran triats pel Rectorat, a partir dels candidats preseleccionats per cadascuna de les facultats. La tria dels candidats tindrà en compte l’expedient acadèmic i el coneixement de l’anglès.

Tens ganes de participar en un encontre internacional i tenir una (breu) experiència a l’estranger? No t'ho pensis més i presenta la teva candidatura! Malauradament el termini és molt breu: has de presentar la teva sol·licitud abans del 18 d’abril.

Requisits

• Estar matriculat a 3r o 4rt del grau o de la diplomatura
  • Tenir un bon nivell d'anglès
  • Tenir un bon expedient acadèmic

Documentació a presentar a Secretaria

• Sol·licitud indicant «per al congrés de la LERU 2012». Hi han de constar les dades següents: número de DNI, nota mitjana de l’expedient (escala 0-10), e-mail del candidat/a, telèfon/s de contacte.
  • Currículum.
  • Expedient acadèmic.